הלוביסטית הציבורית בריאיון: "הבשורה היא שהצרכנים התעוררו"

    שטח כלכלי No Comments on הלוביסטית הציבורית בריאיון: "הבשורה היא שהצרכנים התעוררו"

    עוה"ד רחל גור מ"לובי 99", בשיחה עם 'קול חי': "הבשורה היא שבמאבק שהובלנו הצרכן התעורר. זה כבר שינה את השוק. לא סתם שופרסל נכנסת למאבק הזה נגד היצרנים. מרגישים את הלחץ מהצרכן"

    צילום: Nati Shohat/Flash 90 
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוה"ד רחל גור מ"לובי 99", שוחחה עם צבי טסלר ב"שטח כלכלי", על התמורות שחלו לאחרונה בשוק המזון. "אנחנו רואים שאחרי שכבר לפני חודש יוניליוור ניסו להעלות מחירים – המחירים היום בבוקר עדיין לא עלו. גם פריסת המוצרים ירדה בכל הרשתות. דגמנו 37 מוצרים והזמינות שלהם ירדה ברשתות הגדולות. אם המגמה ימשך נתחיל לראות חוסרים גלויים לעין".

    לדבריה "הם העלו את המחירים גם על תחליפי החלב; ברור ששופרסל מרוויחה כאן במאבק נגד יוניליוור ותנובה. אין לי ציפייה שהם לא ירוויחו. נדרשים שינויים מבניים במשק. יש לא מעט בעיות עם הפריסה הארצית של שופרסל ששולטים בכל מיני אזורים בפריפריה ומעלים את המחירים".

    "הבשורה היא שבמאבק שהובלנו הצרכן התעורר", אמרה גור. "זה כבר שינה את השוק. לא סתם שופרסל נכנסת למאבק הזה נגד היצרנים. מרגישים את הלחץ מהצרכן".

    "לובי 99" הוא גוף שפועל במודל של מימון המונים (תרומות) ומפעיל שתדלנים שפועלים במסדרונות הממשלה על מנת שתתקבלנה החלטות המיטיבות עם הציבור.



    0 תגובות